Piet-en-Ge naar Rome

De terugreis

Zondag 29 mei

Toch nog even een kort verhaaltje om te laten weten hoe het verder met Piet gaat en hoe wij terugkomen.

Met Piet gaat het goed. Hij heeft af en toe wel nog wat pijn in zijn pols en hand met name door de druk van de zwelling. Gelukkig heeft hij de nodige medicijnen meegekregen van het ziekenhuis. Verder is hij ook in orde want ze hebben gisteren een complete medische check uitgevoerd. Ook waar hij geen pijn had is gecontroleerd. Ze zijn bang dat hij later met ander klachten bij hun terugkomt en vervolgens aansprakelijk stelt voor een slechte diagnose. Na een hoop geharrewar met de reis- en zorgverzekering weten we eindelijk sinds vanavond zeven uur waar we aan toe zijn. Hij mag in Nederland geopereerd worden en de terugreis wordt gedekt door de reisverzekering. Morgenochtend staat er om 10 uur een taxi voor de deur die eerst samen met ons de fietsen ophaalt en vervolgens ons terugbrengt naar Nederland. We verwachten rond acht uur s'avonds terug te zijn.

Het is jammer dat het zo afloopt maar gelukkig voor Piet dat het met hem hoogstwaarschijnlijk weer helemaal goed komt.

Jammer van de rest van onze reis. Uiteindelijk hebben we toch bijna 1000 km gefietst. Ik had graag ook nog verder verslag gedaan van onze belevenissen. De verhaaltjes waren bedoeld voor het thuisfront om te laten weten wat wij zoal meemaken en ook om de verhalen na terugkomst niet allemaal te moeten vertellen. Maar ook voor ons zelf als een verslaglegging, zeg maar dagboek. Aan de hand van verhaaltjes herinner je achteraf veel gemakkelijker wat je allemaal hebt meegemaakt en gedaan. Ook over de gang van zaken gisteren in het ziekenhuis en het hotel had ik met gemak weer een leuk verhaal kunnen schrijven. Maar dat bewaren we nu maar voor als we weer echt thuis zijn.

Groeten van Piet en Gé

Febe

Fijn dat jullie de terugreis hebben kunnen regelen mannen, meestal een heel gedoe met verzekeringen. Goede reis en en we duimen voor een goede afloop, dat horen we en volgen we.

Thera en Olf

Nou Mannen, maak er maar wat van. Het is niet anders. Wij hadden ook nog veel meer van jullie wel en wee tijdens de reis willen meemaken via deze blog. We houden ons aanbevolen voor de volgende keer. :)

Kees en Mia

Gé en Piet, wij wensen jullie een goede terugreis en komt alles goed met Piet.

Wil en Henk

Wij zijn enkele dagen weg geweest en begonnen ons net in te leven in jullie reisverslag en dan nu dit. Heel vervelend maar had slechter kunnen aflopen. Heel veel sterkte toegewenst voor de terugreis en voor Piet hopelijk snelle recovery.

Jac en Lia

Goede reis naar huis en voor Piet sterkte met de operatie en het herstel.

Tonio

Goede reis Mannen,

en wel thuis. En Pierre een spoedig herstel.

Dick

Helaas dat jullie verhaal zo moet eindigen. Ik heb afgelopen dagen met veel bewondering gelezen hoe jullie dor weer en wind heen mochten ploeteren. En net als het weer wat beter lijkt te worden gebeurd dit. Erg spijtig allemaal. Piet en Gé veel succes en sterkte komende dagen.

Kees en Maria

Als pleister op de wonde een luxe thuisreis, welke jullie van harte gegund is.

Inge en Johan

....voegen ons bij alle schrijvers....
kunnen ons voorstellen dat vooral Pierre blij is weer in NL te zijn....die tocht wordt nog wel vervolgd vermoeden wij maar zo. Gr van ons