Piet-en-Ge naar Rome

Voorbereiding

Vrijdag 08-05-2015 105 km

Vandaag hebben wij het fietsen met bepakking getest. Het viel ons niet tegen hoe de stabiliteit was met de voortassen er bij. Wat ons wel opviel dat het op het vlakke moeilijk is om tempo te rijden. Ik heb gedacht om steeds 25 km p/u te rijden om op gemiddeld uit te komen op gem. 23 p/u. Wat wij wel hebben gedaanis ook over de Posbankrijden en wel 4 keer van verschillende kanten. Al met al was het een bevredegende test. En daar wij niet op 25 juni maar op 27 juni terug vliegen hebben wij tenslotte twee dagen extra. Nog goed twee weken en dat gaan we van start als het aan mij ligt kan het beginnen.

Will en Peter

Wij vinden het knap wat jullie gaan ondernemen.
De eerste test hebben jullie er op zitten.super.

ina

hoi lieve Piet,
Het schiet op, de reis komt steeds dichterbij.
Best spannend, hoe zal het gaan.Is het vol te houden.
Een hele onderneming zo met z,n tweeën. Maar eerst nog een paar dagen samen in Zeeland. FIJN !!

Rinus

Ge en Piet goede fietsreis toe gewenst,gebruik jullie verstand vraag niet het uiterste van jullie vermogen want er volgen noch velen dagen,ik bedoel loop niet te hard van stapel als het in het begin goed gaat,want morgen komt er weer een dag groet Rinus

Kees Dekker

Beste Piet en Ge (die ik -nog- niet ken).

Een goede start toegewenst op je pelgrimage. Vergeet je St.Jacobsschelp niet vast te maken op de fiets. Je had ook kunnen starten in st.Jacobiparochie (het Nederlandse startpunt)

vrgr Kees

Truus en Bertus van der Heijden

Piet en Ge
Een goede reis toegewenst, 2000 km is heel ver, ook het weer in noord Spanje kan soms heel koud en guur zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een goede pergrimstocht voor jullie gaat worden
vriendelijke groet Truus en Bertus

Henny Malipaard

Piet en Ge
Veel plezier samen en maak er een succesverhaal van!!

Ina

Hoi Piet en Ge,
De laatste voorbereidingslootjes. Dit niet vergeten,dat niet vergeten, niet te zwaar beladen!
Morgen de GROTE dag voor deze lange tocht voor jullie beiden. Veel zegen en een fijne reis toegewenst van Ina.

Jac en Lia

Veel succes op jullie reis en wij zullen jullie met interresse blijven volgen op het blog!