Piet-en-Ge naar Rome

We vertrekken morgen

We vertrekken morgen!

Na de nodige voorbereidingen is het eindelijk zover, de fiets staat klaar.
Morgen vertrekken we om negen uur bij Piet voor de de eerste 145 km naar Ulvenhout.

Vandaag heb ik mijn tassen 3 keer opnieuw ingepakt en op de fiets gehangen. Maar het werd niet minder maar iedere keer kwam er toch nog van alles bij.

Er zijn ook zoveel dingetjes die handig zijn om bij je te hebben. Je weet wel dingen als tablet, telefoon, gps , filmcamera, fototoestel en allerlei opladers inclusief zonnepaneel. Allemaal van die moderne hulpmiddeltjes die ze vroeger niet nodig hadden. Wij kunnen niet meer zonder.

Piet en ik waren eerst nog optimistisch en dachten rond de 15 kg aan bepakking mee te nemen. Dat hebben we vlug bijgesteld naar 20 kg. En vanavond had ik toch echt ruim 22 kg zonder eten en drinken. Maar ja dan gaan we gewoon iets langzamer. We hebben toch tijd zat.

Ik heb er in ieder geval zin in. Na wat relatief korte fietsvakanties nu eens een wat langere fietsreis. En uiteraard een mooie bestemming: Santiago de Compostela.

We zullen ons onderweg verwacht ik niet vervelen want er zijn nog talloze andere pelgrims onderweg naar de zelfde bestemming.

Gé

Reacties

Reacties

Bas

Gewoon wat minder wegen en meer fietsen pap!;) Succes en veel plezier!!

Kees en Mia

Zo zo, wat een onderneming. Maar jullie hebben je goed voorbereid heb ik gelezen. Veel plezier en geniet, wij verheugen ons al op de verhalen van jullie. En pas goed op, op elkaar!

José

Eindelijk is het zover. Je gaat op een echte fiets'vakantie' van 4 1/2 week. Samen met Piet. Heel veel plezier en ik verheug me al op de blog verhalen van jullie. Met foto's!

Johan [en Inge] Coenen

Ha mannen, we zullen elke dag aan jullie denken en duimen voor droog weer, 18gr, half bewolkt, wind Noord-Oost 6 en dan komt alles goed. Het zal in de praktijk altijd ietske anders uitpakken ;)....maar......mocht de wind dan een keertje ZW5 [dus tegen] zijn Pierre dan reken ik erop dat jij die kleine klimmer [als echte Zeeuw] uit de wind zet. Dan kan Gé tijdens de klimmen jouw een kontje geven. Mannen, VOORAL VEEL PLEZIER!!!

Michel van den Akker

Hoi Gé, 22 kg versus die 65 die je zelf weegt.....dat is heel veel :-). Gelukkig weeg ik 107, dus als ik zelf dit najaar op pad ga is 22 kg een relatief eitje :-). Heel veel plezier gewenst en ik ga jou en je fietsmaat volgen!

Will en Peter

Een lang gekoesterde wens gaat eindelijk in vervulling.
Het is een hele onderneming en we zullen jullie via deze weg volgen.
We zijn benieuwd naar de foto's en verhalen van jullie onderneming.
Heel veel plezier samen en pas op je zelf.

Ben ( thedownunder )

heel veel plezier en geniet van elk moment.

Willem

Heel veel plezier en over de extra kg maak ik mij geen zorgen, die trappen jullie gemakkelijk mee. Hoop dat jullie goed weer onderweg hebben, weinig regen en de wind in de rug. Kijk nu al uit naar jullie reisverhalen.

Rinus

Mannen doe je best wij hier thuis volgen jullie met veel belangstelling,veel goed fietsweer toegewenst,en wat ook belangrijk is goede nachtrust.

Will en Peter.

De reis is gestart mannen. Veel succes mannen en geniet van jullie reis.

rien lips

Ik wens julie heel veel plezier toe tijdens jullie avontuurlijke fietstocht en zal jullie volgen tot het eind.
Rien

john smets

Dag Ge en Piet, een mooi avontuur waar jullie mee beginnen, veel fiets plezier en sterke benen toegewenst, zal jullie reis volgen groet John.

kim van zeeland

Bon voyage!!!
Niet te hard..... Vooral genieten.....dan kun je ook nog wel n kilootje extra meenemen.....voor n flesje wijn of zoiets;-)

Kees en Maria

Nou de eerste dag zit er op. Volgens ons zonder regen dus dat is meegenomen. Op naar de tweede dag, veel plezier.

Piet en Gon

We zijn nét pas op de hoogte van jullie fietstrip....knap hoor!
Veel plezier, we gaan 't volgen.....

Lukas Seunninga

Een heel goede reis gewenst met die zware fietsen van jullie. Van morgen geprobeerd, maar hij was niet te tillen. Dus zal het zwaarder fietsen dan met de racefiets mannen. Succes!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!