Piet-en-Ge naar Rome

Dinsdag 26 Mei

Dinsdag-26 Mei. 145 km

Vanmorgen uitgezwaaid door Toni en de dinsdag senioren groep, ook hebben ze ons nog een eindje begeleid. Het waaide toch nog stevig en van Amerongen tot Nieuwegein. Voor de rest goed weer gehad. Om 16,30 uur zijn we in Breda. Daar in de Grote Kerk een stempel gehaald en toen naar het terras voor een lekker speciaal biertje. Naar het Beekdal gereden en op een rustige camping aangeland. Na de tenten opgezet te hebben zijn we eerst gaan eten. We hebben net de koffie op en het wordt wat frisser. Het is nog wel vroeg maar we gaan toch aanstalten maken om te gaan pitten.

Groeten Gé en Piet.

Woensdag 27 Mei. 144km

Slechte start van de dag, geen brood dus de overgebleven krentenbollen van gisteren gegeten. Goed weer een beetje fris maar goed te doen. Alleen die wind Gé is er helemaal klaar mee. In Mechelen geluncht dan geven we vanavond niet meer uit eten. Ook kom er achter dat 140km met al die bagage moeilijk haalbaar is. Laat op de camping ne het eten en het douchen toch ergens een biertje gedronken. Dan onder wol want morgen weer een zware dag.