Piet-en-Ge naar Rome

Zondag 31 Mei

Zondag 31 Mei 126 km

Vandaag toch weer 1070hm. We hebben de route aangepast, we zijn namelijk zaterdag 13km naar het zuiden van Compiègne gereden en dus ook van de route afgeweken. Tot een uur of half twaalf ging het goed maar daarna ging het regenen. We hebben nog wel bij een Chinees geluncht maar als je dan de natte kleren weer aan moet trekken is dat ook geen pretje. Daarna weer tegen de wind in en in de regen verder. Gé heeft het ook helemaal gehad met die wind, maar mijn mede fietsers kennen mij wel, ik ben niet voor niets in Zeeland en in de wind geboren. In Meziers hebben we dan ook maar besloten om een hotel kamer te nemen. Lekker warm en droog. We zitten nog war te internetten en te lezen en gaan maar weer op tijd onder de wol.

kees dekker

Ik geniet van jullie verhalen en idd je komst van de Zeeuwse klei, dus lector et emergo!!

tonio

Ja , op het nws zei de weerman dat er dit voorjaar aanmerkelijk meer wind is dan vorig jaar. Effe hotel lekker toch. Gr. T

Inge en Johan

Pierre, ongelofelijk KOPMAN!!! Arme Gé...hee Pierre kun jij de geplande volgende stopplaatsen bijvoorbeeld 3 dagen vooruit even in je verslag opnemen? Leuk om vooruit te kijken. We houden jullie er niet aan vast natuurlijk. :) Op naar het volgende verslag. Morgen wind slechts 3 NW dus hopelijk iets makkelijker.....Groetjes van ons

Ina

Hoi stoere mannen,
Even genieten van een luxe nacht, welverdiend!
Bijkomen en morgen weer fris op pad. Hopelijk wordt jullie wens ingewilligd en gaat de wind draaien en ga je als en E-bike vooruit .Iedergeval een gezegende reis
toegwenst.

willem

Weet er alles van Piet en de wind. Wat was ik blij met die Zeeuw naar Zierikzee. Hoop dat jullie beter weer krijgen en een paar dagen de wind in het hol!