Piet-en-Ge naar Rome

Dinsdag 2 Juni

Dinsdag 2 Juni. 122 Km. 684hm

Vanmorgen vertrokken uit Chateaudun,het is een mooie route de eerste uren maar we komen op lange heuvelachtige wegen met natuurlijk weer die wind. Het wordt misschien een beetje saai maar hij is er wel. Een ander unicum is dat ik door de wind ben verslagen ben. Ik had vandaag niet mijn dag ik heb van middag meestal in het wiel van Gé gehangen. In Tours vind ik het wel mooi geweest. Het is intussen 17,30 uur en ons eind punt ligt nog 20 km verder en met deze wind en mijn gesteldheid is dit niet haalbaar. Eerst nog een stempel bij de Kathedraal van Tours en daarna de camping op gezocht. Morgen hoop ik op beter.

Reacties

Reacties

Willem

geeft niet piet we hebben allemaal wel eens een inzinking tegen de wind in. Weet je nog????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!