Piet-en-Ge naar Rome

Woensdag. 3. Juni

Woensdag.3 Juni. 126km. 642hm

Vandaag om 9,15uur vertrokken weinig wind en wat frisjes. We moeten tegelijk een steile klim op maar ook dat zijn we gewend. Ik merk tegelijk dat de benen beter zijn dan gisteren. Het gaat vlot en om 13,30 uur zijn we in Chatellerault waar we heerlijk hebben geluncht. Daarna naar een kerk gezocht voor een stempel maar hebben we niet gevonden. In Poitiers loopt de route niet door het centrum dus zijn we afgeweken en natuurlijk ligt kerk op een bult met een steile klim er naar toe. Nauw ik heb intussen al mijn versnellingen moeten gebruiken. O ja vandaag hebben we onze eerste navigatie fout gemaakt en dat kost ons 5,5 km om rijden. On ze camping ligt in Benoit in mooi park alleen rijdt er om de 5 minuten een trein langs. Het was de bedoeling om hier een dag te blijven te staan maar daar zien we van af. Vanavond zijn we uit eten geweest in Arabisch restaurant en heb voor het eerst van mijn leven couscous gegeten wat lekker smaakte. Als het morgen een beetje mee zit gaan we een lange dag maken want de campings in deze streek zijn schaars.

Reacties

Reacties

Inge en Johan

....mooi ook dat jullie beide een eigen variant van verslag doen hanteren....ERG LEUK om te lezen allebei. COMPLIMENT!! Maar vooral een stukje bij jullie zijn voor ons.
Groetjes van ons

Jan Janssen

Hallo mannen,
Sinds jullie vertrekbegeleiding heb ik nog niets van je gelezen. Inmiddels heb je de verhalen even bijgelezen. De dagelijkse belevingen zijn leuk om te lezen en me in jullie verhaal te verplaatsen. Prima! Blijf vooral genieten.

Groet,
Jan

Arend en Nine

Hallo Piet en reisgenoot.

We hebben nu voor het eerst weer internet(wij zijn ook met vakantie)vandaar dat we een beetje laat reageren. Leuk hoor jullie belevenissen te lezen. Is het goed te doen of is het toch zwaarder dan jullie dachten. Vooral harde wind begrijp ik. Probeer vooral te genieten van deze bijzondere ervaring. Vanaf nu gaan we jullie volgen. Hartelijke groetjes Arend en Nine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!