Piet-en-Ge naar Rome

Zaterdag 6Juni

Zaterdag 6 Juni 130km. 695hm

Vanmorgen ons nood rantsoen uit geprobeerd, het is een papje wat wat op havermout lijkt met nog van alla er in. Het smaakt redelijk maar voed uitstekend. Nadat we alles hebben ingepakt en rommel hebben op geruimd ga ik naar voren en bel aan. De jonge dame komt naar de deur en ik vraag wat het kost, niets zegt ze. Nauw ja al dat bier en cola en de moeite die hij voor ons heeft gedaan? Ik heb ze maar 20 euro in de hand gedrukt en gauw weggelopen. De route is mooi we rijden door de wijn streek van de Bordeaux. Ook komen we door st.Emilion wat erg toeristisch. In Branie maken we en stop en haal ik mijn stempel bij het toeristen bureau. In Cadillac gaan we lunchen. Eerst konden we niets vinden omdat we vast liepen op de markt maar met een omweg hebben we toch wat gevonden. Als we de route ver volgen krijgen we lange rechte saaie wegen door het bos. Het is licht glooiend du schieten goed op. In Hostens drinken we nog even een cola en dan naar de camping in Pissos. Ja vergeet het maar alle campings dicht. Bij de derde camping staan wat jongelui die daar vanavond een party houden. De douches zijn open en ook de toiletten. We besluiten maar wild te gaan campers. Na het op zetten van de tent gaan we douchen en deze werker voortreffelijk. We horen wel wat muziek maar ook daar wen je aan. We willen morgen op tijd vertrekken naar Peyrehorade waar de planning een rust dag te houden.

Will en Peter

Hallo mannen.
Wij hebben weer zitten genieten van jullie verhalen.
Jullie hebben weer van alles mee gemaakt en moeten doorstaan.
Zoals zoeken naar een camping en het belangrijkste naar eten.
Het is maar goed dat jullie een goede maaltijd hebben gekregen bij een aardigi Franse boerin.
Gelukkig is het weer en de temperatuur beter geworden.
Dit keer geen wind en regen.
Julie hebben er nu 2 weken onderweg dus de helft hebben jullie er al opzitten.Hou vol mannen jullie gaan het redden.
We zijn benieuwd naar jullie volgende verhalen

kees

genieten met volle teugen van jullie verhalen, waarin de inwendige mens zeer centraal staat. In welke fase bevinden jullie je nu? Of is het net als met piramide van Pavlov: pas met een gevulde buik hebben we het over cultuur. Ga door met schrijven!!

Wilko en Ciska

Zo, alle reisverslagen weer doorgenomen. Mooi avontuur! Leuk om jullie vanuit Nederland te kunnen volgen. Succes met de komende etappes!!