Piet-en-Ge naar Rome

Donderdag 11Juni

Donderdag 11 Juni 105km. 1167hm

Vannacht veel wind maar weinig regen, alleen tegen de tijd dat wij moeten opstaan begint het weer. Op de veranda van een zomerhuisje ontbeten dan bleven wij lekker droog. Daarna toch maar de kletsnatte tent ingepakt. Als we beginnen te fietsen vanuit Jacca is het redelijk droog en krijgen een behoorlijke klim voor onze kiezen. voor de rest van de dag niet veel bijzonders het weer blijft redelijk maar als e in de buurt van Sanguesa komen krijgt er toch weer onweer dus gauw een hostel gezocht, we zijn net binnen en daar barst het los. Onder in de hal kunnen we internetten, dat gaan we dan ook doen nadat we zijn gewassen en geïnstalleerd. De verhaaltjes lukt wel maar met foto’s gaat van alles mis. Om 17,30 uur stoppen er mee en gaan de stad in om te eten. We komen terecht in een restaurant waar nog acht Spaanse pelgrims zitten. Spanjaarden spreken luid en snel dus is het een kakofonie van geluid. Als we terug zijn in de hostel ga ik beneden nog even internetten ik wil kijken of ik een reader op mijn tablet kan zetten dan ik ook weer lezen, maar dat mislukt. Dan maar slapen

Kees enMia

We zien de foto's wel een andere keer.

Ina

Wat een pech steeds met die e-reader. electronika geweldig, maar o wee als die het niet doet.
Dit probleem heb ik in nl ook! Maar ok vroeg slapen en uitgerus en fris weer op de fiets. Het lijkt wel op werken voor je plezier!!!!!!!
Groetjes en succes

Inge en Johan

zoooooo herkenbaar, een leven zonder WiFi, ONDENKBAAR :)

Will en Peter.

Jammer van de fotoo`s maar die zullen we vast wel een keer onder ogen komen.
Wij mogen hopen voor jullie dat het laatste van de reis meer mee zal zitten en de trip af kunnen sluiten met schitterend weer.
Hou vol mannen jullie zijn er bijna het is nog maar een week.
Makkelijk praten hè vanuit mijn luie stoel maar we leven met jullie mee.We wachten met spanning op jullie volgende verhalen.

arend en nine

Wat een doorzetters zeg. Geweldig. Ook petje af voor jullie mooie verhalen. Na een zware dag moet het toch nog even worden gedaan. Het is te hopen dat de weergoden jullie een beetje goed gezind zijn nu. Succes verder met de tocht van je leven.