Piet-en-Ge naar Rome

Vrijdag 12 Juni

Vrijdag. 12 Juni 91km. 1041hm

Lekker geslapen weer is eens wat ander als een tent en een dun matrasje. Gé geeft aan dat hij niet zulke goede benen heeft als gisteren, daar is niet veel van te merken want berg op kan ik hem nog steeds niet volgen. We zitten nu in Spanje maar ook daar gaat het op en af. Wat je hier wel hebt mooie lange en breed afdalingen. In Estella drinken we een cola en doen boodschappen. We willen doorrijden tot Los Argos maar krijgen tegelijk nog Een klim voor onze kiezen als ik bijna boven ben staat Gé bij een camping te wachten en stelde voor om hier maar te overnachten. Dat blijkt een goed idee want nadat we de tenten hebben op gezet en gedicht en ook wat was hebben gedaan besluiten we in de kantine een biertje te gaan kopen. We zitten nauwelijks of daar begint het te gieten, jammer van de was die buiten hangt. Als het droog is gaan we nar de tent o te eten. Na het eten ga ik de vaat doen en daar zie ik een droger staan, voor twee euro kun je een was drogen. Ik neem ook de was van Gé mee. Dan koffie en weer begint de regen dus vluchten we de kantine in waar ik nu mijn stukje zit te schrijven en het buiten giet. Nauw straks naar weer vroeg de zak in.

Reacties

Reacties

Willem

Mooie verhalen, maar ook veel nattigheid zo te lezen, welke fase zitten jullie nu 3? Kan jullie allemaal niks meer schelen.

José.

Ik heb de plaatsnamen even opgezocht op de kaart. Zo kunnen we precies zien waar jullie zijn. Alhoewel ; alweer een fietsdag verder! Ik denk nog zo'n 8 fietsdagen? En dan zijn jullie in Santiago de Compastela!!! Geweldig zeg!!!
Succes nog. En laten we hopen dat die regenbuien eens een keer ophouden.....

Will en Peter.

Nou Piet je bent al een beetje huisman.hah

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!