Piet-en-Ge naar Rome

Los pequeños

Na gisteren te zijn verslagen door de reuzen was het vandaag de beurt aan de liliputers. Na te zijn aangeland op een 4 sterren camping verwacht je natuurlijk heel wat. Nou dat viel toch wel tegen. 4 sterren camping betekent namelijk veel voorzieningen zoals sportveld, zwembad , uitgebreide kantine/cafetaria etc. Ja, daar wil half Spanje wel staan. Een grote drukke camping met strak tegen elkaar geplaatste caravans en tenten. Veel families met kinderen. Lekker druk dus. Nadat we de tent hadden opgezet maar even wat drinken in de kantine. Er was een sportactiviteit bezig voor kinderen. En toen begon het weer te hozen. Al die kinderen naar binnen en toen een kakofonie van geluid en schreeuwende kinderstemmetjes aangevuld met volwassen die brullen om de boel onder controle te houden. Je gek van de herrie maar we konden niet weg want het regende nog steeds idioot hard..Toen het eindelijk droog werd snel naar de tent gevlucht maar daar werden we opgewacht door hele kolonies mieren. Ik opende de tent en op mijn tassen zaten werkelijk honderden miertjes. Van die hele kleintjes die werkelijk overal in konden komen. Ik dacht ik zit op een mierennest maar al snel werd duidelijk het min of meer overal het zelfde was. De boel maar schoongemaakt alles goed dicht gemaakt en maar in bed gekropen. Ik dacht na alles goed te hebben afgesloten er komt geen mier meer binnen. Maar helaas s'ochtends zaten er toch weer tientallen in de tent. Na te hebben opgebroken en klaar om te vertrekken zet ik mijn helm op en even later kruipen ze weer over mijn hoofd. Het lijkt wel of ze uit mijn oren en neus komen. Tijdens het fietsen zie ik er af en toe nog eentje over mijn arm kruipen. Op onze nieuwe locatie , een hostel omdat het weer eens regende toen we aankwamen op de plaats van bestemming in Santa de Domingo liepen ze even later weer door onze kamer. Zo zie je maar weer wordt je niet door los gigantes verslagen dan wel door los pequeños (de kleintjes).

Reacties

Reacties

rien

Mannen, jullie zijn door niets en niemand te verslaan. Noch door die giganten, noch door de weergoden en helemaal niet door die miertjes. Jullie zijn bijna geslaagd met jullie avontuur. Petje af, nog effies en jullie zijn er. Groetjes, Rien

Kees en Mia

Nou jongens, ons respect voor jullie groeit alsmaar door!
De laatste loodjes wegen het........,
Wat zullen jullie van de terugreis genieten!

Thera

Tener diversión y buena suerte!

Bas

Leuk verhaal weer pap! Ik dacht de kleintjes die irritante kinderen zouden zijn, maar uiteindelijk toch nog iets vervelender: mieren. Heelveel plezier en succes nog deze laatste paar dagen! Mogen wel wat meer fotos uploaden hoor!;) Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!