Piet-en-Ge naar Rome

Zaterdag 13 Juni

Zaterdag. 13 Juni 103km. 185hm

De tent was vanmorgen nog nat maar ja toch maar inpakken. We dachten nog een laatste stukje klimmen maar het blijft maar door gaan maar dat zien jullie wel aan de hoogte meters. In een dorpje waar een restaurantjes is hebben we geluncht. Het lijdt goed weer niet zo warm maar het is goed fiets weer. In Santos Domino de la Calzada gaan wij overnachten maar naar de lucht gekeken besluiten we een hostel te nemen. Na dat we bij het toeristen bureau zijn geweest zoeken we een hotel komen in net hotel dat wordt gerund door nonnen. Ruime kamer en alles netjes voor elkaar. We gaan de stad even verkennen en het gebruikelijke pilsje kopen. Dan weer terug naar de kamer om wat te internetten. In e stad gedineerd en als we weer op de kamer zijn wil lk wat foto’s op onze blog zetten maar dat wordt een ramp, ook Gé heeft het even geprobeerd maar ook hem lukt ook hem niet dus op de foto’s moeten jullie maar even wachten. Nu ga inslapen in een lekker bed.