Piet-en-Ge naar Rome

Maandag 15 Juni

Maandag. 15 Juni. 121km. 731hm

Als ik om 7,10uur mijn tent uit kruip is het maar 7 graden. Ik moet eerst mijn fiets nog herstellen, ik ben namelijk in die klei van gisteren een remblok kwijt geraakt, en ook mijn achter band nog herstellen. Bij het restaurant een paar honderd meter verderop gaan we ontbijten. Daarna gaan we weer verder over gedeeltelijk onverharde paden. In begin is er nog wat klim werk maar dan wordt het vlakker en kunnen we kilometers maken. In Frmista geluncht en dan kunnen we over lange rechte paden, deels onverhard, naar Sahagun. Eerst boodschappen gedaan en dan naar de camping de zon schijnt. En wat denk je als de tent staat en we willen koffie drinken begint het te regenen. Even gewacht en toen toch maar gegeten buiten bij de tent. Het blijft koud en de wi-fi is niet sterk dus gaan we naar de stad om een pilsje te kopen. Daar op het terras heeft Gé verbinding en kan zijn verhaal plaatsen. Daarna mar weer een rum gedronken en teru naar de camping en slapen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!