Piet-en-Ge naar Rome

Woensdag 17 Juni

Woensdag. 17 Juni. 0km. 0hm

Rustdag, ja wat moet ne er mee. Je begint met later opstaan, wat aardig gelukt is. Ik stond pas om 8,30 uur op. We moeten eerst brood halen voor het ontbijt. De bakker os nog gesloten maar dat we hebben aangebeld kunnen we toch brood kopen. Het is nog fris en de tent staat in de schaduw. We gaan aan de overkant van het pad in de zon ontbijten. We nemen er de tijd voor en daarna is de was aan de beurt. Gé vindt nog een stuk touw zodat we net genoeg waslijn hebben. Ja dan is het weer tijd voor de koffie. Het is voor de benen wel even wennen aan dit ritme.we rommelen wat aan zolas banden plakken en ketting smeren. Dan moeten we weer lunchen, het is een rust dag maar toch ben je druk. Na het eten gaan we bij de, campingbar onder een afdak zitten internetten want in de zon is het echt warm. Ik krijg het voor elkaar om een paar foto’s op de blog te zetten, niet helemaal naar mijn zin maar je hebben wat te kijken. Om een uur of half vijf gaan we nog even naar het stadje om een foto van de brug te maken. Aan het eind van de brug is een terrasje waar we een biertje drinken. Het is nog te vroeg om te eten dus gaan we naar onze tent waar Ge gaat lezen en ik dut een beetje in. Dank bedenk ik ook op een rustdag moet er geschreven worden. Straks gaan we uit eten dus sluit ik bij deze de dag.

Reacties

Reacties

Thera

Gelukkig, ook eens een saaie dag....Gefeliciteerd hiermee!

Inge en Johan

....zelfs een rustdag kent belevenissen...DANK voor de foto's, vooral die van de bike in the mud :) ......heel raar moet dit geweest zijn, hahaha [achteraf natuurlijk]. Begrijp ik van Rinus nog 300km in resterende 9 dagen? Komt goed!!! Zet hem op mannen!!

Febe

Ik was jaloers, ik was blij dat ik lekker warm thuis zat en niet in de plens buien, ik geniet van jullie verhalen, begin toch weer jaloers te worden, wie weet volgend jaar! Het lijkt mij een fantastische ervaring. Geniet nog even van fase 3 en dan weer terug naar fase 1. Om daar ook weer erg te genieten van alle luxe en terug te kijken en te verhalen van deze geweldige belevenissen. Tot op de fiets in Ede en omstreken.

José.

Ja, op zo'n rustdag kun je ook druk zijn. Maar je kunt alles rustig doen. Dat is ook eens fijn!
Leuk die foto's.
En over die fase 3 zal ik beslist nog wel meer horen en merken, als jullie weer thuis zijn......
Ben benieuwd naar jullie volgende belevenissen!

Will en Peter.

Hoi mannen.
Ik denk dat het toch wel fijn is om een dagje niks te moeten na ruim 3 weken iedere dag op de fiets te moeten om jullie doel te bereiken.
Ik Lees net een stukje terug dat jullie in de laatste 9 dagen nog 600 km moeten fietsen voor jullie het eindpunt van Julie doel hebben bereikt.
Hou nog ff vol en zet ten op.
We hebben net uitgetekend dat jullie nog 66 km per dag moeten fietsen voor jullie het doel van jullie tocht hebben bereikt.
Veel succes en en zetten op. Na alle km die jullie achter de rug hebben, moet dit jullie lukken Groetjes van Will en Peter.
We wachten met veel genoegen op jullie volgende verhaal.

Henny Malipaard

hou nog effe vol mannen. Hartstikke leuk al die verhalen.

Inge en Johan

Trouwens ook leuk om de reacties op jullie verhalen te lezen, steeds andere varianten maar GENIET en SUCCES en JALOERS en etc etc etc .....Er zijn een aantal woorden die veel terugkomen en toch steeds bewondering voor wat jullie samen doen :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!