Piet-en-Ge naar Rome

Donderdag 18Juni

Donderdag 18Juni. 112km. 1128hm

Na een rust dag moet je weer even op gang komen. Het weer is fris maar het belooft een mooie dag te worden. Het begint weer wat meer heuvelachtig te worden en noch net voor onze lunch moeten we een stevige klim overwinnen. Na de afdaling willen we gaan lunchen. Een hele mooie afdaling vrij steil, jammer alleen dat het wegdek hobbelig is maar toch kom ik op een max. snelheid van ruim 62 km/uur. Halverwege ik een hoop gesis en weer de achter band lek, de vierde. Ik spreek met Gé af dat als we in een grotere plaats komen ik ga proberen een nieuwe band te kopen. Het is even wat zoeken naar een camping in Villafranca del Bierzo maar daar is geen camping. We moeten 7 kilometer terug. Ik heb intussen een nieuwe band maar door al dat gedoe is het 19,00 uur voor we op de camping zijn. Na de gebruikelijke inrichting van onze plaats gaan we eten en douchen en een biertje scoren in de plaatselijke bar. Bij terug komst mijn band gewisseld. Daarna wordt het duister en Gé heeft last van de muggen dus gaan we de tent in want morgen wordt een zware dag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!