Piet-en-Ge naar Rome

Zaterdag 20Juni

Zaterdag 20 Juni. 106km. 1748hm

SANTIAGO!!!!!!!! We zijn er de laatste loodjes zijn nog zwaar. Met 35 graden en dan ook nog de nodige hoogte meters dan breekt dit mij op. Maar een halve liter water over het hoofd en je bent weer het mannetje. Vanmorgen vroeg ontbeten zodat wij om half negen vertrekken. Het begint met een stevige klim. Voor de rest van de dag blijft het maar op en neer gaan. Je telt de kilometers wel af. En uit eindelijk ben je er nog eerder dan ik had verwacht. Naar het centrum nam ik een steile straat waar ik op een gegeven moment van de fiets af moet. Nauw als je hem lopend voor moet duwen een helling op van 15%. Uiteindelijk komen we bij de Kathedraal. Even een emotionele moment. Daarna naar de camping, een kerk en een camping liggen altijd op een bult zij we nu achter. Op de camping verschillende Nederlanders ontmoet die ook op de fiets gekomen zijn. Na het installeren van kamp plaats en gedoucht gaan we bij de supermarkt inkopen voor ons avond maal. We blijven in ieder geval ook morgen hier maar dat gaan we nog bespreken. Nu nog even naar de bar om te internetten en dan moe maar voldaan de zak in.

rien

Mannen, proficiat! !!!!!!!!! Ik heb veel bewondering voor jullie prestaties. Fantastisch.
Rien.

Inge en Johan

in een woord geweldig, nee dat is te mager, GEWELDIG GEWELDIG GEWELDIG.....ik ben er stil van, en uhh....als Coenen er stil van wordt dan is het echt indrukwekkend. Van harte mannen!!

Willem

Geweldige prestatie en nu maar genieten van de laatste dagen. Piet foto bij bord Santiago kun je hangen naast Zierikzee en Enkhuizen.

Esther

Top prestatie!!! Veel plezier en geniet van jullie dagen daar.

Henny Malipaard

Echt een topprestatie!!! Gefeliciteerd en geniet er van en probeer deze fase nog ff vol te houden.
Ik heb er ook van genoten.

Maarten

Wat een prestatie! Zéér veel R.E.S.P.E.C.T. Voor jullie!

Dick

Zeer knappe prestatie. Geniet ervan en geniet van de laatste dagen daar.

nel en tom

Fantastisch, jullie hebben het gehaald. Heel bijzonder.
Je mag nu nog een paar dagen genieten van de mooie omgeving. Welverdiend! Moet toch een goed gevoel geven. Goede vliegreis terug.
Zeer benieuwd naar jullie ervaringen.

Maarten

In één woord geweldig! Wat moet dit een fijne en goede ervaring zijn geweest!