Piet-en-Ge naar Rome

Dinsdag 23 Juni

Dinsdag. 23 Juni 114km. 1740hm

Ja na twee dagen niet gefietst te hebben is het weer even wennen. Maar we hebben er beiden zin in. Eerst moeten we dwars door de stad Santiago wat voor mij altijd een ramp is maar eenmaal buiten de stad moeten we krijgen we tegelijk een klim en dat met koude spieren. Ook rijden we de eerste kilometers over een drukke weg maar als we de afslag hebben gehad krijgen we redelijke rustige binnen wegen. Ik weet dat we twee stevige klimmen krijgen met een hoogte verschil van ongeveer 450hm. Het weer is omgeslagen, het is fris, voor Gé koud, maar wel droog. Boven op de tweede klim in Pinot do Val gaan we lunchen. Het lijkt wel of het restaurant gesloten is maar als we binnen komen zit het bijna vol. Daarna moeten we nog zo’n 37km over golvend terrein. In Estorde zo’n 7km van Finesterre vinden we een camping. Gelukkig de laatste keer de tent opzetten. De zon is gaan schijnen. Morgen gaan we in ieder geval even naar de kust en voor de rest hangt het van de zon af of hij gaat schijnen of niet.

Inge en Johan

Hmmm, laatste keer tent opzetten? Betekent dit dat jullie hier blijven totdat je richting vliegveld vertrekt en/of de fietsen met bagage worden opgehaald door de transporteur?
We horen het wel. Groetjes van ons

Will en Peter

Hoi Mannen.
Nog 1 nachtje in de tent slapen en dan de laatste 3 dagen in een hotel???
Ik denk dat een ritje langs de kust ook niet verkeerd zal zijn.
Laten we hopen dat jullie dan nog mooi weer zullen hebben.
Wij vinden het knap dat jullie toch nog weer de fiets hebben gepakt en gepakt en gezakt het klimmen en dalen weer hebben opgezocht.
Ik denk dat als jullie weer in Nederland zijn,het ff wennen zal zijn.
Geniet nog van jullie laatste paar dagen in Spanje.
We zullen jullie verhalen missen hoor. Het was erg leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Groetjes van ons.

Kees en Maria

Piet en Ge, het zit er op voor jullie. Wij gaan jullie verhalen nog missen. Goede reis terug naar Nederland . Het wordt hier nu ook mooier weer. Groetjes en tot ziens.