Piet-en-Ge naar Rome

In de benen!

Na een jaar uitrusten vinden we dat de benen weer eens in beweging moeten komen. We zijn ook weer helemaal teruggevallen in ons luxe leventje hier in Nederland dus het mag weer wat primitiever. Ook hebben we weer genoeg zaken om te overdenken dus we gaan weer op pelgrimsreis. Dit jaar vertrekken we richting Rome. Eens kijken of de wierookvaten van paus Franciscus in de St. Pieter groter zijn dan in Santiago. Maar ongetwijfeld gaan we nog andere interessante zaken onderweg tegen komen. In ieder geval zoeken we ook nog een andere Franciscus in Assisi op.

Voordat we al die heilige mannen ontmoeten zal er nog wel heel wat werk moeten worden verzet. We fietsen via Limburg, de Ardennen, Luxemburg, de Vogezen, Zwitserland onderlangs het Bodenmeer en in Oostenrijk de grens over bij Nauders naar Italië. Via de Apennijnen vervolgens Assisi en dan naar Rome. Natuurlijk willen we ook de scheve toren zien dus na ons gesprek met el Pape fietsen we terug via Florence naar Pisa.

De komende dagen is het inpakken en fiets in orde maken. Eerst alles verzamelen wat je mee wilt nemen en vervolgens weer kiezen welke dingen je terug legt. Het moet wel allemaal in die paar fietstassen. Passen en meten dus. In ieder geval wel een extra trui. Vorig jaar hebben we geleerd dat het zelfs in Spanje erg koud kan zijn. Mocht het echt koud worden kunnen we altijd nog samen in één tent gaan liggen. Piet heeft dit jaar een tent met vloerverwarming heb ik begrepen.

Kees en Mia

Zo zo, stoere mannen zijn jullie! Nu alweer zo'n grote reis ondernemen, wij vinden het knap van jullie. Ik, [Mia] vind het met de auto al veel te ver, laat staan met de fiets!
Wij wensen jullie veel plezier onderweg en de belevenissen lezen we weer graag! Groetjessssssss

Thera

Ik fiets graag mee, virtueel dan... Veel plezier en succes mannen!

Esther

Heel herkenbaar, dat pakken. Heel veel succes en plezier! Natuurlijk lees ik weer graag mee met deze gave reis.

Inge en Johan Coenen

zoals al veel vooraf op de fiets besproken, als jullie WiFi hebben benieuwd naar jullie Strava results. Wij gaan jullie weer 110% volgen. Kijk nu al uit al jullie verhalen liefst natuurlijk door beide geschreven want dan horen wij beide kanten :). Succes mannen!!

Rinus

Heel veel plezier Piet en Ge ,kijk uit naar jullie belevenissen.
Waar en hoe laat donderdag vertrek dan kom ik jullie uit zwaaien

Willem

Heel veel plezier op jullie tocht.

Jac en Lia

Leuk om weer jullie avonturen mee te mogen beleven.
Wij verheugen ons er op.
We zitten nu zelf in Italie aan het Gardameer en we hebben geluk. De weergoden zijn met ons maar als de zon weg is , is het behoorlijk koud. Dus die dikke trui; ik zou het zeker doen.
Heel veel voorbereidingsplezier gewenst en de vervolg verhalen ; jaaaaaaa graag
Gr. Jac en Lia

Bas

Nou breng die benen maar is in beweging dan!;) Succes en veel plezier en ik kijk uit naar de foto van de paus achter op de fiets bij jullie in vaticaanstad.
groetjes

Goedenavond mannen:
Jullie zijn dus gestart,
Wij wensen jullie heel veel succes met het nieuwe avontuur.
Uiteraard zijn we weer benieuwd naar de vrslagen van jullie Reis

Ina

Wat komt er veel op je af de laatste dagen voor je vertrekt.
Ben ik dit niet vergeten, moet dat wel mee, is het niet te veel of te weinig? Als je de belangrijkste spullen maar niet vergeet. Eenmaal op de fiets moet je het vergeten wat je vergeten zou kunnen hebben en genieten vd tocht naar ROME!
Heel veel zegen en plezier en gezondheid voor jullie beiden toegewenst.

Will en Peter

Wij vinden dit wijze woorden.
We hopen dat je al het nodige bij je hebt, en wensen jullie een mooie en goede reis toe.
Groetjes

Henny

Piet en Ge,
leuk dat jullie weer een P-tocht gaan doen. Misschien komen we elkaar nog tegen want ik ga binnenkort naar Fussen, Corvara en Garda (auto).
Veel Plezier

Hallo Piet en Ge:
Hoe is het met jullie.
Nog niks gemist wat jullie mee hadden moeten nemen?
Jullie zijn nog niet zo lang onderweg, maar verloopt alles tot nu toe naar wens? waar zijn jullie nou en hoeveel km hebben jullie er tot nu toe opzitten?
Wij reizen met jullie mee hoor

Kees en Maria

Heel veel fietsplezier. We gaan jullie belevenissen weer volgen.

Rinus

Nou het avontuur is begonnen vertrokken om 9.30 bij Ge
vandaan uit gezwaaid door echtgenoten/ Petra/ Rinus/ Johan
klein stukje mee gefietst tot fietspad achter de sysselt.
en nageroepen zoeken jullie het verder maar uit.

Petra

Mannen doe jullie best veel plezier

Will en Peter

Piet en Ge wij wensen jullie een hele goede reis met veel plezier en een hele hoop mooi weer.