Piet-en-Ge naar Rome

Einde verhaal

Vandaag is plotseling een einde gekomen aan ons avontuur.

Piet is gevallen met de fiets en heeft zijn pols gebroken. Dus geen vrolijk verhaal vandaag. Hij raakte mij met zijn bagagetassen toen hij langszij kwam en verloor de controle over de fiets. Hij heeft enkele schaafwonden , een snee die gehecht moest worden boven zijn oog en dus een gebroken pols. Het is een breuk die geopereerd moet worden omdat de breuk door loopt tot in het handbeentje. Wij hebben uren gezeten in het ziekenhuis voordat het eea duidelijk werd. Het plan is zo zsm terug naar Nederland om daar te opereren. Ivm met zwelling en geen directe noodzaak is dat de beste optie.

We gaan nog het eea regelen met de verzekering. Ik zou in theorie alleen verder kunnen fietsen maar dat doe ik niet. Alleen fietsen vind ik op zich geen probleem maar vanuit deze situatie niet fijn. We zullen het dus een andere keer af moeten maken.

Met Piet is nu alles weer goed, hij heeft een beetje pijn maar is er verder goed aan. We zitten momenteel in een hotel en hopen maandag of dinsdag terug in Nederland te zijn. Iedereen bedankt voor de aandacht en reacties zover.

Ingrid

Wat een vervelend bericht! Sterkte

Kees en Mia

Dat is geen leuk bericht vandaag. Heel veel sterkte voor Piet en hopelijk komt alles goed na de operatie. Hebben jullie voor volgend jaar alweer een doel. Groetjessssss

Karen

He wat jammer, ontzettend pech hebben! Piet beterschap, hopelijk Is het niet te pijnlijk en kun je snel onder the road to recovery. En dan poging 2 voor Road to Rome?

Bas

ohnee, dat is niet zo mooi dit nieuws. Succes en beterschap. Hopelijk kunnen jullie snel terug reizen naar NL. groetjes

kees en maria

Wat een waardeloos een teleurstellend bericht. Piet sterkte met de blessures en Gé sterkte met de begeleiding. Succes met het terugkomen naar Nederland.

Esther

Wat een pech, Heel veel sterkte Piet! Ik hoop dat jullie snel naar Nederland kunnen reizen en dan op naar een voorspoedig herstel.

Willem

Wat een pech en een vervelend einde aan jullie fiets avontuur. Piet sterkte met de blessure en hopelijk herstel je snel zodat jullie de tocht kunnen afmaken.

inge en johan

POTVERDORIE wat een verschrikkelijke pech. Inderdaad gezondheid voorop zorgen dat dit goed wordt opgepakt........Wij hebben duizenden kilometers plezier maar soms .... dat plezier komt zeker weer terug nu eerst naar huis en goed herstellen ..... stekte uiteraard oOk voor Ge en begrijpelijke keuze te stoppen......

tom en nel

lees net dit verhaal. Het is een onverwacht grote teleurstelling. gelukkig is het alleen de pols. Ook niet leuk, maar je kan nog zelfstandig terugreizen. Niet zoals in Frankrijk. Je wordt onderdehand ervaringsdeskundig op dat gebied. Is niet om te lachen!!!!

Piet en Gon

Wat een teleurstelling voor jullie! Veel sterkte gewenst met de polsbreuk en de terugreis naar Nederland.

Hartelijke groet.

rien

Een dag voordat je op de fiets bent gestapt hebben wij het nog over een van de vorige fietstochten gehad die ook voor jou zo ongelukkig afliep en nu dit weer. Moed houden Piet, er komt vast wel weer een andere keer. Veel sterkte daar en hopelijk een niet al te pijnlijke thuis reis en beterschap.

Thera en Olf

Hè bah! Piet en Gé, wat een ellende. We wilden deze keer weer graag meereizen via de blog, maar meereizen is meeleven geworden.
Sterkte!
Kop op!

Jan Vink Biggekerke

Heel jammer Piet. Sterkte met de terugreis en het herstel.

Petra

Och wat sneu! Wat jammer nou! Ik hoop dat je pols weer goed geneest. Gé ook sterkte. Ik hoop dat jullie terugreis ondanks het weer prima verloopt.
Sterkte!

Maarten

Oei dat is minder!! Sterkte!!