Piet-en-Ge naar Rome

De nasleep

De nasleep

Gé heeft het hele verhaal over het ongeval al uit de doeken gedaan maar ik heb toch behoefte om van mijn kant ook nog enkele woorden op te schrijven.

Wij zijn maandag avond 30 mei om +/- 20.00 uur weer in Ede gearriveerd, na een reis in een luxe VIP bustaxi. Dinsdag morgen dacht ik rechtstreeks naar het ziekenhuis te kunnen gaan maar dat kan niet. Eerst via de huisarts. Dan het hele circuit af van poli naar afspraak met traumachirurg. Eindelijk vrijdag middag geopereerd en heb een fixateur externe gekregen, volgens Tonio een buitenboordmotor. Deze moet 6 weken blijven zitten. Na een nacht in het ziekenhuis mag ik weer naar huis en is het nu geduld opbrengen en veel rusten. Je merkt toch dat het lichaam energie gebruikt voor het genezingsproces. De pijn valt mee, ik heb een partij pijnstillers mee gekregen uit het ziekenhuis maar ik gebruik er zo weinig mogelijk van. Voor het slapen gaan en ’s morgens als ik wakker word en mijn arm in een positie ligt die niet aangenaam is.

Ik ben blij voor Gé dat hij de stoute schoenen weer heeft aan getrokken en alleen op pad is gegaan. Ik heb tijd zat en kan van zijn mooie reisverhalen genieten. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik wel een beetje jaloers ben op zijn belevingen maar laten we hopen dat ik te zijner tijd weer samen met hem op pad kan.

De hartelijke groeten en tot de volgende reis, Piet

Reacties

Reacties

Kees en Mia

Piet, we kennen je dan niet persoonlijk maar door Gé hebben we je toch een beetje leren kennen. Heel veel sterkte en beterschap met je herstel. Is niet niks wat je hebt meegemaakt. Groetjes

Febe

Hallo Piet,
Goed dat je ook even jou verhaal doet. Ik snap je verbazing en teleurstelling dat je eerst langs de huisarts moest zo is de procedure. Blijkbaar kon dat niet vanuit het buitenland al geregeld worden. Fijn dat alles weer aan elkaar gezet is en nu is het aftellen, elke dag is er één. Je bent overigens wel ontzettend beroerd terecht gekomen. We hopen op een voorspoedig en goed herstel. En mooi dat je nog van de verhalen van Gé kunt genieten.
Ik bel binnenkort om even een bakkie te doen, je weet ik ben ook even uitgeschakeld. Hartelijke groet.

rien

Piet dit is heftig maar ik hoop dat het spoedig gaat genezen en weer alles kan en mag doen. Heel veel sterkte en beterschap en, belangrijk, veel geduld en houdt moed.

Maarten

Sterkte en beterschap Piet!!

José

Dat ziet er allemaal erg indrukwekkend uit op de foto. Ook een beste jaap bij je oog!
Nu dus maar een aantal weken rustig aan doen en dan komt hopelijk alles weer goed.
En dan weer op avontuur met de fiets naar Rome!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!